OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jävlar

Nu för att verkligen visa mina känslor så tänker jag svära på finska; VITTU.
Det är nu så att någon idiot har budat på det jag vill ha så nu är priset uppe i 70 euro och det känns lite snopet. Men jag kan ännu buda lite men sen vet jag inte. Jag vill ju ha den så jätte mycket att det kommer att värka så mycket om den nu går framför mina ögon. Men vi får se hur det blir. Jag väntar en tid med att buda åtminstone. Så att personen har mindre tid att upptäcka att jag gjort det. Moahahahaha.

Nu tror jag att jag skall hoppa in i en varm och skön dusch före Hogan Knows Best.

Kram på er! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Men det kan väl inte vara den enda? Måste ju finnas flera billiga sånadärmojängersomduvillha out there, liksom...

2008-08-25 @ 15:40:57
URL: http://worldofdankku.wordpress.com
Postat av: izme

Grejen är den att man måste gå efter den oxå och den där är i esbo så det är liksom ganska så bra placerad. Ingen vill väl åka till seinäjoki efter en liksom...

2008-08-25 @ 15:48:42
URL: http://izme.blogg.se/
Postat av: Dankku

Ja, det är klart. Men hittar man nåt man vill ha som råkar finnas lite längre bort än man är beredd att åka så går det ju alltid att förhandla med den som säljer grejen.

2008-08-25 @ 16:03:51
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0