OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jesus thank you for your pain, hey Jesus

Idag var jag och hälsade på min kompis som jobbar som hjälpledare på min systers konfirmationsläger. Vilket visade sig vara massa skoj eftersom en hel hög med mina vänner också var där och de flesta hade jag inte sett på en tid så det var kul. <3 Tog en halv timme med båt att komma dit, vilket var helt trevligt men kallt att åka. Även fast jag är en obotlig datanörd gillar jag ibland att vara ute också. Men trevligt hade jag iaf, och jag märkte att min syster kanske saknade mig en aning, fick både en stor kram när jag kom och innan jag åkte och dessutom ringde hon för en stund sedan och undrade ifall jag verkligen hade skrivit det där brevet till henne man fick ''posta'' i en låda eftersom hon inte fått det ännu. Ibland kan hon vara gullig.

Men eftersom jag är otroligt trött på senaste tiden skall jag gå och lägga mig snart, så sov sött!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0