OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Roligt

Nu är jag hemma igen och det känns bra. Nog för att det var riktigt trevligt hos pappa också. Att äta makaronilåda klockan 1 på natten är alltid lika roligt och mysigt. Och att sitta på Rafla och nästan avlida av hunger medan en kompis sitter och äter mat är även någonting jag njuter av, not. Vi kunde inte äta där med lillebror eftersom vi båda är ganska så fattiga för tillfället. So no money, no expensive food.

Fast all den väntan var verkligen helt bra. Siiri Nordin var verkligen fantastiskt duktig och verkade ha jätte roligt. Även Raflas ägare var där och han verkade också njuta av det hela.

Det var verkligen värt alltihopa.


Idag skall jag och mamma till Lost and Found och titta på en dragshow. Det skall verkligen bli roligt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med o tävlar :D

2008-08-24 @ 20:40:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0