OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Sju böcker lånade.

1)2) 3) 4) 5) 6) 7)

1)Tio saker jag hatar med mig själv - Randa Abdel-Fattah 2) House of Leaves - Mark Z. Danielewski 3) Änglar - Marian Keyes 4) Timbuktu - Paul Auster 5) Anhörig - Katerina Janouch 6) Veronika decides to die - Paulo Coelho 7) Fakta om Finland - Erlend Loe

Dankku ville se vilka böcker jag lånade igår. Så där har ni dem.

1an lånade jag för att den verkade intressant.
2an har jag viljat läsa enda sen Cokey köpte den i Sverige och jag fick kolla på den i ett dygn ungefär. Nu kan jag läsa den. Det är fint.
3an lånade jag för att jag gillar Marian Keyes sätt att skriva.
4an för att Dankku sa att författaren är bra och böckerna med. Så kan kunde inte låta bli att ta den.
5an har jag faktiskt läst en gång tidigare och minns att den var bra så jag vill kolla om jag minns rätt eller inte.
6an har jag en gång börjat läsa på men sedan måste min mamma ge den tillbaka åt sin kompis så jag hann aldrig läsa slut den. Så nu har jag den möjligheten.
7an kan jag skylla på Dankku igen, eftersom jag inte ens visste om författaren fören han berättade om honom. Men boken verkade intressant.

(Detta inlägg får det att låta som om jag bara hade en kompis i hela vida världen och att den kompisen skulle heta Dankku, men så är det icke. Han är inte ens min kompis (I'm just kidding). Men när man sitter uppe mitt i natten så finns det inte så många att prata med. Därför är Dankku så bra. Dessutom sitter jag och lyssnar på Dankku nu även. Hans 60 minuter långa podcast om inget och allt. OCH pratar med honom på msn. Overload of Dankku.)

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0