OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Christmas is over.

Skrivet på X3M 29.12.2008 11:33


Dagens bild: Christmas Candles - Emmelemzi

För att julen är över och nyåret är påväg med stormsteg. Snart är 2008 över och 2009 här. Jag känner mig nostalgisk när jag går igenom och kopierar gamla inlägg till mitt så kallade arkiv.

När jag är färdig så kommer arkivet att ha alla inlägg jag skrivit sen jag började skriva blogg. Det är en massa inlägg kan jag säga.

Nu skall jag fortsätta.

Kram!

- Humör: smile
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin måndag =)

2008-12-29 @ 10:49:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0