OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gott Nytt År 2009!

Snart skall jag börja åka mot stan och den stora festen. Som egentligen skrämmer livet ur mig men ändå. Det kan ju bli hur roligt som helst. Jag går dit med öppet sinne.

Mia meddelade att hon inte kan komma sen heller och det gjorde mig väldigt ledsen, men det är okej. Jag förstår henne. Och hon är sötast ändå.

Men jag önskar alla er ett riktigt Gott Nytt År!

2009 kommer att vara mitt år eftersom 2008 inte riktigt var det. Även om jag trodde det. Men nu blir 2009 det.

Nyårslöften. Well. Jag tar och skriver dem imorgon.

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0