OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Morsning

God Morgon på er allihopa!

Jag skall om en stund åka till Sveps men jag tänkte nu ändå skriva ett inlägg före det. Haha. Bara för att jag kan göra det och det är roligt.

Jag känner mig lite trött idag, men det gör jag faktiskt ganska så ofta nuförtiden så strunt samma.

Fick veta igår att min vän som jag skulle träffa idag kan inte sen heller träffa mig eftersom hon måste jobba till senare. Det är tråkigt eftersom det nu blivit anulerat 3 gånger ungefär. Hon har varit sjuk och så har hon behövt jobba. Men nästa måndag skall jag träffa henne och det kan ingen stoppa. Enligt henne själv, så jag hoppas att det håller.

Mitt golv är fortfarande jättefint.

Idag skall jag och min lillebror på STK! Det skall bli alldeles superroligt!

Nu skall jag packa min väska. Hörs senare. Puss.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: sandra

hejsan :) är du sugen på att jul-pimpa din blogg?

kika då in min senaste designutlottning:

http://pavonadesign.blogg.se/blogg/2008/december/designutlottning-nr1.html#comment



/www.pavonadesign.blogg.se

2008-12-03 @ 12:53:39
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Ja jag gillar också snörningen! ;D Känns som att det är den som gör hela skon! :D

2008-12-03 @ 13:24:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0