OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Revenge of the Sith

Om en timme kommer det en bra film på tv som jag definitivt kommer att titta på. Alla känner väl till Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith eller hur? Och alla har sett den, men den är ju så fin att man kan ju se den fler gånger än bara en. Och den kommer 13:10 på Mtv3 här i Finland (ja, jag är ledsen alla svenska läsare...).

Jag kommer sitta fastklistrad vid tvn den tiden. Jag tror att jag skall dra upp lillebror om han inte vaknat då.

Jag tycker om Star Wars filmerna.

~♥~♥~♥~

Translation:

A film that I really want to watch is coming on tv today, in one hour to be exact. Everyone knows Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith right? And everyone has seen it, even I, but it is a film that one can see more then once.

I'm so going to be glued to the tv at that time. And I think that I will wake up my brother if he isn't up yet at that time.

I like the Star Wars films.


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: j

Hej! Fin blogg du har! bor du i finland? det gör jag :) visst är miley cyrus bra? Jag ÄLSKAR henne:) gillar du Jonas Brothers? Jag älskar dom med xDg hihi! Jag skulle vilja att nån av dom kommer till Finland någon gång, men JB kommer troligen i sommar ;)<3 Svara gärna på min blogg!:D

2009-01-02 @ 13:47:13
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0