OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Dagens outfit 14 Juli 2008


Bara för att min min är så otroligt perfekt. I rule the world.
Och byxorna är samma som på bilden där mitt ben ser otroligt smalt ut. Är det det nu?





Jag stirrar på bilderna och försöker komma på ifall mina ben är normala eller om jag ser väldigt smal ut annars. Jag är galen.

T-skjorta: UFF Second Hand. (Ja jag älskar ju Finland mer än någonting annat. Ni som känner mig vet om detta är sarkasm eller inte.)
Byxor: Av en mammas kompis. Sitter skitsnyggt på mig. Nya favvobyxor definitivt.

Btw. Jag är väldigt medveten om att mina ögonbryn inte riktigt passar ihop med mitt hår men strunt i det nu. Det skall antagligen färgas lite mörkare nästa gång. Sen när mamma går med på att betala det, hehe.

Idag har jag varit på stan i 5 timmar
och mina ben var ganska så döda när jag kom hem. Har shoppat en del och skall visa det senare. Skall snart gå och kolla på tv så hinner inte med de bilderna nu. Senare. Ni får nöja er med 3 bilder på mig.
Happy people.

Kärlek på er.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0