OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Dåligt dygnsrytm

Klockan är alldeles just 3 på natten och jag vet inte om jag kommer få sömn i natt heller. Skall nog riktigt just gå för att prova igen. Känns så jävla hemskt att inte veta om jag kan sova eller inte. Jag måste nog jobba bort min dåliga dygnsrytm så småningom om det skall bli någonting av mig ännu.

Annars så kommer detta inte att sluta bra.

Jag skall stiga upp tidigt idag. Punkt slut. Och gå och sova tidigt på kvällen.

Det skall bli bra.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte chansen att vinna en goodiebagtävling värde 2000:- Jätte bra saker i!!



Hoppas du får en underbar dag! :)

2008-07-23 @ 08:16:12
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0