OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

"du ska kissa och baisa på dig"

Någon som kallar sig Camilla har kommenterat i min gamla blogg nuvarande arkiv såhär:

"du ska kissa och baisa på dig
och du kann börja nu
du ska kissa och baisa på dig
och du kann börja nu
du ska kissa och baisa på dig
och du kann börja nu"

Inte nog med det. Hon har skrivit samma sak 16 gånger på olika sätt, men i stort sätt samma mening.

Inlägget hon kommenterat lyder såhär.

Email adressen hon lämna lyder såhär: [email protected]

Lek med den om ni vill. Jag är småchockad. Idiot var hon helt tydligt. Det är inte "normalt" att skriva sådär 16 gånger i någons blogg.

Jag vill inte vara elak mot någon men jag tycker att hon kan lyda sina egna order.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Wysteriia

ehm normalt..haha ;P

2008-07-15 @ 20:32:20
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Mariana

AHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHA.

Det är ju skitkul ju :D Det är tragiskt att sådant aldrig händer mig...

2008-07-16 @ 12:44:38
Postat av: camilla

och det är sant

2010-06-14 @ 19:35:36
Postat av: camilla

såmm jag säger

2010-06-14 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0