OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gomorgon!

Nu känner jag mig lite trött och skulle antagligen ha varit ännu tröttare om jag hade bestämt mig för att gå i duschen tidigare idag. Nej, jag struntade i det eftersom jag kände på mig att jag inte kommer kunna stiga upp ur sängen fast jag skullr ha försökt. Alldeles så trött var jag.

Trötthet är så jobbigt.

Idag skall jag, Lexa och Lalla ut och äta. 1 sa Lexa igår men han ligger åtmistone ännu och sover så vi får se när han verkligen stiger upp ur sängen. Jag är vaken och hungrig. Lexa betalar min mat idag eftersom jag fortfarande är pank och så vidare.

Jag kommer att byta bank på onsdagen. Är så jävla trött på den bank jag har och alla jävla problem som den haft på senaste tiden. Usch. Bort med den.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: U.

Åh. Mat. det lät trevligt :D

2008-07-21 @ 16:59:03
URL: http://nettelblad.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

drygt med bankkrångel! ;/

2008-07-21 @ 21:16:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: izme

Maten var goood!





Ja, bankkrångel är jättedrygt. speciellt när man inte kan vara säker på om man får ut pengar eller inte när man går till en automat. :<

2008-07-21 @ 23:06:34
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0