OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gossip Girl är min nya drog.

Jag har ju inte skrivit mycket idag, bara lagt in en bild på en massa godis och länkat till en tävling, men desto personligare har jag inte skrivit. Känns nästan lite underligt att jag har haft en hel del besökare trotts min dåliga skriv-dag idag.

Jag kollade på GG och dagens episode var alldeles skitbra. Fan vad jag hatar Georgina! Även om hennes namn är ganska så coolt egentligen. Men jag hatar henne. Hon är så otroligt hemsk. Haha. Ja, jag har blivit alldeles förälskad i den serien. Jag kan bara inte vara utan att kolla någon del. Måste se allihopa!
Blairs klädstil fascinerar mig och jag gillar den. Dock har hon en del kläder som jag inte skulle lägga på mig, men en del så är bara så snygga att jag dör lite.

Hon är annars också väldigt snygg. Blair alltså.

Jag åt Tonfiskpastalåda
som man bara la i mikron. Den fanns i frysen och det fanns inte någonting annat. Den var ganska okej, dock så hatade jag morotsbitarna i den. Jag gillar inte morot i mat sådär jättemycket. Blää liksom.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: N I C O L E

ha en bra dag

2008-07-09 @ 08:42:49
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Moa

Ha en bra dag :)

2008-07-09 @ 13:27:38
URL: http://mmoaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0