OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Halv 3 snart

Klockan är sjuktmycket. Här i Finland närmar den sig halv 3. Och jag har ingen lust att gå och sova ännu eftersom jag vet att jag inte kommer att få sömn ännu. Ja, min dygnsrytm är så sjukt fucked up.

Det är jobbigt.

Sitter och äter amerikanska pastiller. Det är gott. Fast jag sa åt lillebror att ifall vi skall till butiken idag så får han inte låta mig köpa någonting. Jag behöver verkligen pengar i sverige och annars också. Jag kan inte gå och slösa bort allt på en massa godis, hur gott det än är.

Jag älskar och hatar godis.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0