OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I love tv.

Jag tittade på Friends. Jag tittade på Xena och jag tittade på MADE som kom på MTV. Jag har kommit underfunn med det att jag älskar tvn och inget kan vinna tvn. Dator ibland, men ändå är tvn underbar.

Ikväll skall jag titta på Hogan Knows Best (som tydligen har börjat komma på Sub), Hells Kitchen och 30 days som handlar om en hetero kille som hatar gays och som kommer att bo med en homo i 30 dagar. Lät intressant så jag hoppas att jag orkar sitta uppe och titta på den. Den kommer kring 11-12 på natten.

Hogan Knows Best har jag kollat på ett par gånger på MTV och jag älskar det. Det är så bra. Jag är en Hulkamaniac och jag älskar Hulk Hogan helt enkelt. Det finns säkert inte många wrestlingfans som inte tycker om honom.

Nu slutar jag babbla. Puss på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0