OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I will never quit.

Man känner sig ju inte direkt manad till att skriva någonting efter såna kommentarer som jag fick, men jag har så fina vänner som berättar fina saker åt mig. NI får mig att må mycket bättre på bara någon sekund och det är så underbart. TACK för era fina ord.

Bara 2 dagar kvar och så åker jag till Sverige och det blir så otroligt roligt. Emelie bor dessutom på så bra ställe att det blir inte bättre. Sen blir det PRIDE för hela slanten på lördagen. Det blir bättre än bäst! Jag kan inte vänta!

Jag har ätit en liter jordgubbar idag. Och har ännu en liter kvar. Så bra!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0