OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I'm a weak person.

Jag är tröött!

Vilken överraskning. Jag tror att jag har varit trött hela sommarlovet ungefär. Jag får liksom aldrig sovet tillräckligt. Och dessutom så är ju min dygnsrytm så upp och ner, speciellt då när jag får en idé om vad jag vill göra så då måste jag kolla en massa fören jag kan sova. Igår hände det och jag gick i säng kring 4-5 på morgonen och det var inte så smart alls.

Vaknade för en stund sen. klockan är nu 12:17.

Att jag inte har tillräckligt med självdisiplin att faktiskt gå i säng tidigare och vakna tidigare, men nej, jag är alltid alldeles för trött för att verkligen göra det.

Jag är en svag människa!

Hur är det med er idag då?

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0