OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag fick ingen födelsedagspresent från Rom.

Nu har jag ätit bröd och en halv chokladplatta. Jag kan bra säga att jag inte vill ha någonting mera. Usch.

Mitt i mitt Friends tittande kom en liten varelse in genom ytterdörren och gissa vem det var? Nämen det var min lillebror som kom från sin resa. Jag blev glad men den lyckan försvann snabbt när han berättade att de inte hunnit köpa någonting åt mig därifrån. Ingen födelsedagspresent. Och jag som hade väntat så mycket på att få någonting från Rom!

Det är alldeles otroligt tragiskt och hemskt. Den lilla (läs: stora) materialisten i mig gråter blod nu.

Lillebror sa att de skall köpa mig någonting jättefint härifrån istället. Det måste verkligen vara någonting speciellt nu eftersom jag verkligen väntade på att få någonting från Rom.

Men jag fick titta på bilder och det var också roligt.

Det är jättetrevligt att ha honom hemma igen. Skönt.

Jag har den finaste lillebrodern!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Tobias

svar: i think that to ;)

2008-07-17 @ 09:31:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg :)

Ha en bra kväll! Kram

2008-07-17 @ 23:00:57
URL: http://manddys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0