OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

klockan tickar...

Undrar lite hur mycket jag kommer sova i natt, eller när jag överhuvudtaget kommer att gå i säng. Känns inte ännu aktuellt egentligen, men ändå så känns det som om det borde kännas aktuellt med tanke på att klockan alldeles snart är 1 på natten här i Finland.

Det är söndag vilket betyder att det är 5 dagar kvar till Sverigeresan! Det känns underbart och jag väntar så otroligt mycket! Jag skall typ fota allt och inte lämna ifrån mig kameran alls under hela resan. Så sen kan ni vänta er en del bilder från Prideparaden och sånt trevligt.

Jag vill redan till Sverige.

Gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0