OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Naglar



För att det alltid kommer en kommentar med en fråga om hur mina naglar mår. Dåliga bilder ja, men orkar inte ta nya. En nagel är smått kortare än resten och det ber jag om ursäkt för. Så är det bara när man lever. De går av ibland och det kan man inte så mycket åt när det redan hänt.

Denna längd är nästan lite kort för att vara jag, men jag kommer nog upp till normala längder i något skede.


Snart skall jag gå och titta på wrestling med lillebror. Underbart. Puss på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Olis

äsch då, bilderna e fina bara lite små å naglarna snygga! dom e ju äkta och då går dom av lite då och då :) hoppas du kommer upp i önskad längd sen :)

2008-07-22 @ 13:20:11
Postat av: izme

Du kan trycka på den för att göra dem lite större. :)

2008-07-22 @ 13:27:20
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0