OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En del klockor så att ni kan hålla reda på tiden!

Eftersom jag själv håller ett väldigt noga öga på klockan helatiden för tillfället, eftersom jag tycker det är så jävla roligt att den är så lite och jag inte har sovit alls inatt, så vill jag tipsa om fina och speciella klockor som kan köpas på cocoo.se. Så här nedan kommer en liten lista på fina klockor jag hittade:

Pris 195 SEK (TILLFÄLLIGT SLUT)

Pris: 195 SEK

Pris: 195 SEK

Pris: 245 SEK

Pris: 195 SEK

Pris: 145 SEK

Pris: 195 SEK

Jag tycker att ni skall kolla extra noga på bilderna 1-4
. De klockorna tycker jag väldigt mycket om. De är speciella och väldigt snygga.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0