OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Fel i bloggen!

Jag skapade en ny kategori i bloggen just som jag kallar "Fel i bloggen". I denna kategori kommer jag att ta upp grejer som stör mig i min egna blogg, om det så är designen eller annat. Haha.

Just nu kommer jag på:
  • TIDEN. Min blogg går fortfarande i svensk tid och det är fel eftersom jag inte BOR I SVERIGE! Detta kan jag inte ändra och det gör mig lite galen!
  • Strecken som kommit under länkarna i bloggen. Jag vet inte hur jag skall få bort dem. Snälla ni, om ni vet så får ni mer än gärna hjälpa.
  • Avsaknad av kalender, men där vet jag att blogg.se tog bort den så det är lugnt. Men jag saknar den ändå.
Det var allt för denna gången. Kram på er! ♥ Och gonatt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0