OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Friday I'm in love...no not really...

Bloggvärde:
Igår: 9623kr
Idag: 9635kr

Idag har jag redan nu varit jätte duktig
. Jag ringde ett samtal. Detta är stora tider när jag vågar ta telefonen och verkligen ringa. Det är en tid sen jag kunde ringa utan att må dåligt inuti. Visst var det lite pirrigt ända tills hon svarade i andra ändan. Då lugnar jag ner mig lite. Hon lät sjuk. Men jag skall träffa henne nästa vecka om hon blivit frisk.

Fredagen verkar vara populär
. Igår hade jag en kompis som frågade om jag kan komma på kaffe på fredag och idag i telefonen så frågade den jag ringde att vad jag gör på fredagen. Varför skall allt hända på fredagen när jag inte är här? Jag kommer att sitta i ett träd i Lappland då!

Nu skall jag fortsätta läsa en fanfiction. Lillebror är i Talinn och mamma är även borta. Jag har huset för mig själv. Underbart.


Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0