OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

HOPSKRIVNA ORD FETISCH!

I love short shorts! sanoo (12:21 AM):
haha. okej...e-mail la ihop vissa ord märkte jag...men ja...du ser nog
"I love archeology. It makes me feel like a topless puppy." sanoo (12:22 AM):
jadå  
I love short shorts! sanoo (12:22 AM):
det är liksom inte jag som skriver så konstigt
"I love archeology. It makes me feel like a topless puppy." sanoo (12:22 AM):
xD
"I love archeology. It makes me feel like a topless puppy." sanoo (12:22 AM):
jooodå
"I love archeology. It makes me feel like a topless puppy." sanoo (12:22 AM):
så är det säääkert, Emzi
I love short shorts! sanoo (12:23 AM):
xD
"I love archeology. It makes me feel like a topless puppy." sanoo (12:23 AM):
du har någon sorts HOPSKRIVNA ORD-FETISCH!!!!! 8O
I love short shorts! sanoo (12:23 AM):
XDDDD
I love short shorts! sanoo (12:23 AM):
I'm busted
I love short shorts! sanoo (12:23 AM):
damn'
"I love archeology. It makes me feel like a topless puppy." sanoo (12:23 AM):
yes! 8'D


Jag älskar Nelle och alla totallt hjärnlösa msnsamtal.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0