OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Inari

Här i Inari är jättesnyggt och jag njuter verkligen. Ni kan söka upp en Finlands karta och kolla hur högt upp jag är. Det är väldigt högt uppe. Här är ljust hela natten och mamma hade svårt att sova. Jag med egentligen. Vi var till lilla byn idag och kollade. Köpte en del roligt som jag skall fota och visa åt er sedan när jag är hemma.

Vi kommer att vara hemma nästa torsdag ungefär.

Först tåg i 12 timmar och sen buss i ungefär 5 timmar. Det är ingen kort väg. Vi såg en massa renar och några tänkte bli under bussen. Det skulle ha varit hemskt.

Nu skall jag göra annat. Kram på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0