OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag har ritat!

Antagligen så är det min trötta hjärna som spelar mig ett spratt och får mig att tycka att denna ritning blev ganska så okej, eller sen är den faktiskt ganska okej, för att vara ritad av en person som väldigt sällan lyfter en penna och ritat, eftersom hon har en massa vänner som är för bra på att rita att hon inte själv vågar för att hon suger på det.
Men ni får gärna berätta vad ni tycker om den. Är den helt bajs eller?

Dessutom är den ju ritat väldigt snabbt och så...haha.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0