OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Kanske

Jag slutade titta på Love Actually eftersom den bara var störig och ville inte fungera som den borde. Började istället kolla på 1 Litre of Tears och jag gråter redan efter bara första delen, vilket betyder att jag kommer gråta alldeles otroligt mycket genom hela serien.

Det skulle vara roligt att gå ut idag, men jag vet inte om jag riktigt orka, har ju inte sovit så bra inatt. Kanske jag skulle kunna ta tag i mitt klädskåp och ordna lite och kanske städa lite hela rummet även.

Kanske. Kanske. Det är så mitt ord helt enkelt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0