OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

MEGASTORT GRATTIS ÅT NEVNARIEN!

Jag kan bara inte låta bli att tillägna ett litet inlägg åt en av mina favoritbloggerskor som faktiskt fyller år idag! Hon blir 20 år! Gammal! :P Nejdå, hon är söt och ung.

Jättestort GRATTIS på födelsedagen Elin/Nevnarien! Jag hoppas att du får en alldeles jättetrevlig födelsedag och en massa fina presenter!

Sluta aldrig blogga, vännen, för du är en av de bästa! Du är en underbar tjej med underbar stil!

ROCK ON! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Åh tack söta! :D

Och det ska jag förhoppningsvis aldrig göra... :)

2008-06-03 @ 05:14:15
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0