OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Step Up!

Jag har haft en alldeles underbar dag. Jag träffade min söta lilla vän Leo och vi flängde runt i stan. Leo skulle skicka brev till Nya-Zeland (kalla mig blond, men jag vet inte om det skrivs så...I suck!)! Tänk vad coolt att skicka dit någonting. Godis och skivor och söta kort och grejer. Jag vill också ha fina paket på posten!
Och fina Blippo-kort! Åh gud de var så gudomligt söta att jag tänkte få fel!

Jag shoppade även en del även om jag egentligen inte har råd att köpa någonting. Men ändå. Jag visar det senare eftersom min lillebror snart skriker och vill att jag skall titta på wrestling med honom. Haha.

Dessutom fick vi en pappersbit som man fick biljetterna till Step Up 2 billigare och bestämde oss för att använda den och gå på bio. Det var skitroligt och filmen var alldeles underbar. Gå och se den!

Leo är underbar! BÄSTBÄSTBÄST! Och jag hade alldeles jätteroligt! TACK!

Jag har inte ätit någonting smart idag utom morgonmål och min mamma älskar mig, men jag skall göra det riktigt just.

Kram på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Leo

Du är massa underbarare som orkar flänga runt med mig och lyssna på mitt babbel.XD<3



Och Step up 2 var så bra, Andie är massa snyggo. >>



Tack och ses på myv! n_n <3



dansar iväg

2008-06-25 @ 19:52:39
Postat av: Wysteriia

Tack sötis :)



låter verkligen som du haft en toppendag :D va nice!

2008-06-25 @ 21:38:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0