OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Tre favoriter

HEL LOOKS kan överraska mig ibland med alldeles snyggt klädda personer. Jag tror fortfarande att finnar inte kan klä sig, men ack så fel jag kan ha ibland.

Kolla tre favoriter: One, Two, Three

Ettan:
För det första måste jag berätta att jag brukar inte gilla såna hattar som inte ens täcker hela huvudet, men här så ser det inte så dumt ut. Klädseln ser vuxen och professionel ut. Det är snyggt.

Tvåan:
Blå kjol med gröna strumpbyxor/leggings. Intressant måste jag säga. Det är nog ingen kombination jag skulle tänka på, men det funkar ganska bra. Speciellt när hon har en grön scarf runt halsen. Kavajen ser bra ut och det är bra att den är svart och enkelfärgad. Väskan skulle jag nog ha bytt till antingen en enfärgad grön/blå eller svart. Den passar inte riktigt in i det hela.

Trean:
Jag gillar hela löst uppe och tajt nere. Hennes lösa jacka ser otroligt skön ut. Den randiga sjalen är en trevlig färgklick i det annars svarta. Grejen i hennes långa hår är fin. Och skorna är bara underbara.
Jag tycker om.

Intressant. Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med ;) haha!

2008-06-01 @ 22:07:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: mari

Hej!



Vill ge ett litet shoppingtips:



www.paprikastore.se



Märkeskläder för honom och henne.

Allt från streetwear till fest och vardag.

Gågärna in och kika.

Ha en underbar dag// mari

2008-06-02 @ 06:55:51
URL: http://www.paprikastore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0