OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Vem är du?!!


Herredumildepelle! Kan ni gissa hur överraskad jag blev när jag kollade på bloggkoll och märkte att jag fått 1 prenumerant! Jag vet att det bara är en och att massor har massor och massor mera, men det är så otroligt att jag fått min alldeles första prenumerant!

Nu dör jag ju av nyfikenhet över vem det är som prenumenerar på min blogg! Så ifall den söta underbara lilla varelsen vill berätta vem den är så skulle jag bli alldeles otroligt glad!
So who are you?!

Och jag tycker även att alla ni som läser min blogg och har bloggkoll skall följa personens exempel och lägga till mig. Det går väldigt lätt att göra, det är bara att trycka på en liten ikon som finns på sidan av bloggen. Ni kan inte missa dem. Som ni ser så gör det mig alldeles otroligt lycklig! Ifall ni inte har bloggkolltycker jag att ni omedelbart skall skaffa! Det är en alldeles superbra sida!
Gör det redan idag!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Anonym ^^

Jag kan säga att det är jag som följer din blogg, men jag tänker inte avslöja vem jag är ^^

2008-06-25 @ 12:57:32
Postat av: izme

Vad jobbig du är. :< (nej du är jättesöt!)

2008-06-25 @ 22:45:53
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0