OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Är man beroende så är man.

skrivet på X3M den 5 maj klockan 13:15

 



Varje gång någonting inte fungerar
som det skall så märker man hur beroende man är. Som t.ex. då när blogg.se skulle byta plattform och man kunde inte blogga på några dagar. Det var alldeles hemskt just på grund av det att man verkligen var så otroligt beroende av att kunna logga in och blogga.

Som nu när x3m inte fungerade så kändes det tomt. Man är så otroligt beroende av att logga in och kolla ifall någon har skrivit någonting nytt eller om man råkat få en ny fin kommentar. För mig så behöver jag inte ens skriva ett inlägg här, utan ibland så kollar jag bara andras dbn. Redan det att jag kan logga in gör mig lycklig.

Jag tror att man egentligen borde bli orolig då när man blir alldeles galen
när man inte kan logga in någonstans. Då när det känns tomt.

Det kallas att vara beroende
.


- Humör: lycklig
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0