OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Bloggkoll är bäst.

Jag har blivit alldeles beroende av bloggkoll sen jag blev medlem för några dagar sen. Den är så otroligt bra helt enkelt. Man kan lätt hålla reda på alla sina favoritbloggare och man får lätt reda på om någon har skrivit ett nytt inlägg. Alldeles superbra. Jag rekommenderar den åt er alla! Och så får ni mer än gärna lägga till mig om ni blir medlemmar. :P Nej, jag tvingar ingen men det är lite synd att ingen bevakar mig ännu.

Men jag skall inte deppa ihop för någonting sånt. Det är bara onödigt.

Jag är jätteslö idag. Jag brukar alltid ha en massa att göra på kvällarna, och det har jag säkert nu också, men jag bara orkar inte göra någonting. Orkar inte ens titta på någonting. Jag bara slösurfar och uppdaterar bloggkoll helatiden. Totallt onödigt.

Trögt.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0