OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Dolt nummer.

Det finns en hel del saker jag inte tycker om i denna världen. En av dessa saker är när min telefon ringer och jag inte har nån aning om vem det är som ringer. Ni vet när det bara syns ett nummer eller dolt nummer. Jag hatar telefoner annars också så det finns ingen chans att jag svarar när jag inte vet vem jag har i andra ändan av telefonen.

Det hände för en liten stund sen och gissa om jag svarade?

No way.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: jennifer

hatar dolt nummer :P hahah

2008-05-05 @ 21:22:17
URL: http://jennifur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0