OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

En av mina bilder pryder västistidning!

skrivet på X3M den 01.05.08 klockan 11:43


Jag fick just veta att en av mina slutarbetsbilder kan ses i västis tidning idag. Jävlar vad coolt.

Ni som ännu vill gå och se på slutarbetena så har tid till den 23.5. Så länge hänger de och pryder väggarna på Zebra i Karis.

Hemsidan hittar ni här.


Någon som har HBL kan väl kolla om det står någonting om utställningen där?

Om någon vill så skulle jag gärna vilja ha utklipp av artiklarna. Någon som vill skicka åt mig? Säg ja så skickar jag adress. :P



[Humör:   :) ]
[ Musik: Lillebror visslar ]

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din blogg. Hoppas att du får en skön helg! //Petra

2008-05-02 @ 16:52:07
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0