OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Glad Morsdag!

Glad Morsdag åt alla mammor!

Jag har kramat min mamma och gett henne tre chokladplattor. Hon blev alldeles jätteglad. Sen var vi till bensinstationen och köpte vatten och kaka.

Storebröderna borde komma om sådär en halv timme och då skall vi väl antagligen äta pasta med tonfisksås. Det skall bli jättegott, mest för att jag inte har ätit någonting på hela dagen. Jag börjar bli väldigt hungrig.

Ja, jag är hemma igen. Har ni saknat mig?

Kramar!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: malin

det är väl inte mors dag förrän slutet av den här månaden?

2008-05-14 @ 16:14:52
URL: http://mand3lm.blogg.se
Postat av: emzi

Jag bor i Finland och det är olika dagar i sverige och finland.

2008-05-14 @ 16:21:10
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0