OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Gossip Girl.

Gossip Girl är nog ett av de bästa programmen någonsin! Shit vad jag tycker om det programmet! Det skall bli så underbart att komma hem helt och hållet och kunna se alla delar varje tisdag och inte missa de delar som kommer då när jag är i Karis.

Imorgon skall jag till Karis och skolan för sista gången. Sen är det slut. Blir underbart att komma hem igen. Mamma kommer med på morgonen och så hjälper hon mig att packa och bära alla saker hem.

Skall riktigt snart kolla på wrestling med lillebror. Har varit i duschen just och borde ännu komma på vad jag skall ha för kläder imorgon. Svårt.

Kram på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Sandra

Gossip girl är nog det bästa :)

2008-05-14 @ 03:39:48
URL: http://samdra.blogg.se
Postat av: Alexandra

gossip girl är grymt :)

2008-05-14 @ 09:25:26
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0