OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

I have the best littlebrother ever.

Min lillebror fick ett samtal idag från NRJ och de sa att han skulle få komma på en live-konsert som skulle vara imorgon. Även ta med en kompis. Tyvärr så har han jobb så han tackade nej.
Jag, som skulle vara vännen, blev ledsen först eftersom det skulle ha varit så otroligt roligt, men sen kom jag på vilken dag det är imorgon.

Han har jobb och jag har Ayabie-konsert.

Det kallar jag dålig tur.

Men jag har världens bästa lillebror som skulle ha tagit med mig, när han skulle ha kunnat välja vem som helst. Och han lovade att nästa gång han får ett likadant samtal så säger han ja och då får jag följa med.

Jag kan ju inte annat än älska honom.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: U.

Hur gammal är din lillebror nu igen? snäll verkar han i alla fall :D

2008-05-27 @ 16:57:31
URL: http://nettelblad.blogg.se/
Postat av: emzi

Min lillebror är 18 nu så han är inte så liten längre...speciellt inte när han är massor längre än jag men ändå. Han är väl ändå min lillebror...haha.

2008-05-27 @ 17:14:59
URL: http://izme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0