OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Idag blir det STK, är du påväg?

Skrivet på X3M 07.05.2008 17:22


 

Det var så jättefint väder på morgonen. Varför måste det regna nu? :( Man blir ju lite ledsen. Men inte är det så farligt egentligen. Inte är jag gjord av socker.

Idag blir det nog STK. Även om jag har tvekat hela dagen. Skall jag? Skall jag inte? Men jag vet att jag kommer ångra det djupt om jag inte kommer på den, så jag måste ju. Även om Lexa (som är min BROR inte POJKVÄN som en viss person trodde. Ne, jag nämner inga namn här.) är tråkig och inte kommer med. Det bästa är ju att jag inte har skola imorgon, så det behöver jag inte oroa mig över.

Ses på STK människor!


- Humör: Ganska så bra.
- Musik: -

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0