OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag har ett golv! zooomg!

Från DETHÄR till dethär:

Jag äger en matta! Nu är jag överraskad! Haha. Mamma och jag var duktiga, och jag tänker säga att det var jag som städade det mesta. Massor kläder hittades även och gissa om mitt stackars skåp skriker ut. Det kommer över kanterna kan jag berätta. Det är lite roligt.
Fast jag har änne en hel del att städa på andra ställen än på golvet, men nu går det åtminstone att dammsuga.

Skall åka till pappa om en stund och skall stanna där hela veckoslutet. Det betyder att det inte kommer att bli ett inlägg imorgon, men på söndagen är jag tillbaka med nya idéer och inlägg.

Kram på er!

PS. Ja, jag är fortfarande sur på att jag inte kan ändra tiden till finsktid! DS.

Klockan är 14:40

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0