OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag ser dominant ut.

Ibland lönar det sig att logga in på communitys som t.ex. helgon eller lunar eller liknande. Ibland kan man få riktigt intressanta "e-mail".

Som tillexempel så fick jag se ett som jag fått på helgon. Tänker inte berätta av vem men det löd såhär:

"Singel tyvärr. Är du intresserad?

-Såklart man är. Du ser ju så härligt dominant ut :)"

Det som är fettext är det som personen skrivit och det andra finns på min presentation på helgon. Det är väldigt spännande att få veta att man ser dominant ut när jag antagligen är motsatsen.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0