OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Jag vill bli svarthårig igen.

Gokväll på er alla!

Borde antagligen krypa isäng sådär småningom när jag faktiskt måste upp tidigt och åka till skolan. Men det är faktiskt inte många skoldagar kvar och det gör mig lycklig. Det blir skönt att kunna flytta hem permanent och inte behöva åka till Karis helatiden. Dock så kommer jag nog att sakna Karis lite och kanske skolan även en del. Men de människor jag kommer att sakna så kommer jag nog att hålla kontakt med, så det borde inte skapa några problem. Eller hur, Sarah? Ja, jag vet att du läser ;)

Har lyssnat en massa på Tokio Hotel idag och blivit kär pånytt. Det är bara ett så otroligt underbart band att man kan inte annat än älska dem. Och jävla Bill som är så otrligt snygg hjälper inte saken. Haha. Bill och hans perfekt hår och frisyr. Nu fick jag lust att bli svarthårig igen, men jag har en känsla av att det inte kommer att bli så populärt bland någon frisör, eftersom jag ganska så nyligen blonderade mig. Och mitt hår är inte i bästa skicket för tillfälle.

Troligen så måste jag nog vänta en tid med färgande, men jag skulle inte alls vilja vänta länge. Får se hur det blir.

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Sarah

Ja, självklart :D

2008-05-06 @ 10:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0