OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Lågstadiekamrater på Facebook

Jag sökte gamla lågstadieklasskamrater på facebook eftersom jag blev nyfiken på att se om jag kunde hitta några. Visst några visste jag att redan hade facebook. Det var lite spännande. Det var kära Johnny som fick mig att göra det eftersom jag kom ihåg att det finns ett inlägg i Johnnys blogg om det.

Jag hittade en del personer. La till några bara för att kolla om de kommer ihåg mig eller inte. Man kan ju säga att jag inte precis var den personen som stod i centrum av allas uppmärksamhet under den tiden. Jag var liten och blyg och så vidare under den tiden.

Omg. Nu hittade jag en kille jag gick i samma dagis med och några år i samma lågstadie. Han flyttade sedan till sin pappa eller någonting och bytte skola. Funderar om jag skall våga lägga till honom eller om jag skall skriva och fråga om det är han. Jobbigt. Var ganska bra kompis med honom en tid.

Facebook är ganska bra sak egentligen. När man tänker på det. Man kan få kontakt med människor man inte sett på evigheter. Lågstadie vänner och andra.

Nu skall jag fortsätta fundera och samla mod och sånt. Och sen gå och sova.

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0