OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Måndagsmorgon...dag...

Gomorgon.

Jag vaknade vid halv 1 idag. Där har vi problemet med lov och att inte ha ett jobb, ser ni? Man kan sova hur länge som helst och så far all dygnsrytm helt upp och ner och sen kan man inte sova på natten fören 3. Och sen vaknar man halv 1 och då har redan halva dagen gått förbi.

Skall nog se på Hannah Montana snart och skulle kunna gå och laga 2 bröd före det. Att äta morgonmål klockan halv 1 förstör även ens matvanor helt och hållet. Jag äter ingen lunch längre. Om det är bra eller dåligt, vet jag inte, antar dåligt...

Jag låg och läste sista Harry Potter boken jätte länge igår. Jag har hamnat ner i Potterträsket igen och jag kan inte säga att jag klagar. Älskar det.

Men nu mat.

Kram!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0