OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

New is good.

Nu har jag suttit och lekt med min design lite och är alldeles uttmattad. Orkar inte göra någonting åt den längre. Men lite ändring blev det och det är ju alltid lite roligt.

Jag har fått en massa nya t-skjortor idag och jag behövde betala bara en själv, alla andra betalade mamma. Hon är så bra, min mamma. Jag vet dock inte hur jag skall få alla att rymmas in i mitt stackars lilla klädskåp. Jag är i desperat behov av ett större klädskåp. Haha. Jag borde nog ordna lite i det så att det rymms bättre.

Hur mår ni idag?


Kram! ♥

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Tobias

svar: haha menar de; )

2008-05-31 @ 21:46:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0