OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Om mitt arkiv och en liten fråga.

Känner på mig att jag bara inte kan låta bli att skriva ett till inlägg idag. Det är jättejobbigt att verkligen vara så beroende som jag är i att skriva och berätta och allt. Haha. Det blir en börda tillslut.

Vill berätta åt er om min gamla blogg som jag hade på wordpress. Blev trött på den sidan men har den bloggen kvar ännu som mitt ARKIV för gamla inlägg. Dit kommer att komma alla inlägg jag skrivit i alla bloggar jag haft under åren. Från 2004 framåt tills den dagen då jag startade denna bloggen. Nu kommer allt hit istället. Där kan ni kika och undersöka vad jag gjort när jag var yngre. Haha.

Sen skulle jag gärna vilja veta om ni har någonting ni skulle vilja att jag skulle berätta om här på bloggen. Har ni frågor eller liknande så får ni mer än gärna ställa dem. Jag behöver nog lite råd och grejs om vad jag skall blogga om. Vad vill ni läsare läsa?
Skall jag publicera mina berättelser?
Tipsa om musik/filmer/böcker jag gillar?
Mera bilder?
Tell me!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0