OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

onsdag

Nu har jag lagat en matsäck åt mig. Fetaost och tomater. Det är gott och hälsosamt. Idag skall jag inte äta någonting ohälsosamt och dyrt i stan. Jag skall ju ha pengar till annat än mat helatiden.

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan skall bli lite mera och på att min fisk skall tina upp så att jag får äta bröd med gravad lax på fören jag åker. Det skall bli jättegott.

Nu vill jag gå och kika på tv.

Puss på er!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: U.

nu gjorde du ju mig hungrig här :P

2008-05-28 @ 18:48:49
URL: http://nettelblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0