OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Party med glass och bär!

Bloggvärde: 9512

Jag var och köpte glass, jordgubbar och hallon. Plus mandarin eftersom de verkade helt bra. Och kanske för att inbilla mig själv att jag inte är så ohälsosam som jag i verkligheten är. Så ikväll kommer det att bli kalas med glass och bär. Det skall bli jättegott.

Megaparty skulle det bli ifall jag hade vispgrädde
, men det har jag inte så det får bli ett vanligt party.

Skall titta på Dolda Liv, House och Desperate Housewives. Det skall bli en jättebra kväll helt enkelt!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Dankku

Vitsi va ja börja skratta av dehä. Du e en lustig filur. Jag ska skicka en grädde på posten så du får ditt megaparty.

2008-05-26 @ 18:52:46
URL: http://worldofdankku.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0