OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Shoppa!

Bloggvärde: 9432kr
Den bara fortsätter växa och jag älskar det.

Idag skall jag till stan och shoppa någonting, kanske. Åtminstone skall jag försöka hitta en tunika/klänning från Gina Tricot. Jag hoppas verkligen att jag hittar den eftersom det är väldigt sällan jag verkligen fastnar för någonting. Och sällan jag faktiskt köper kläder helt själv.
Pigru kommer med till stan, eller egentligen så går jag med henne och inte andra hållet. Det var hon som frågade om jag vill komma med och jag sa jo.

Borde springa i duschen ännu före det. Luktar svett och äckel.

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!
Postat av: Therese

Vet du vad bloggvärdet är grunat på? :) Är det hur många läsare man har? :)

2008-05-16 @ 11:39:35
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: emzi

Jag vet faktiskt inte...

2008-05-16 @ 11:52:08
URL: http://izme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0