OBS!
Klockan i bloggen är går i svensk tid så lägg till en timme för att få riktiga tiden.

Skönt

Det har varit en skön dag. Har bara suttit hemma hela dagen. Kollade på Bridget Jones's Diary på dagen och bara njöt. En stund funderade jag på att börja städa lite men just då kom lillebror hem så jag struntade i det.

Mitt hemmasittande borde minska. Jag menar, jag är den personen som för det mesta sitter hemma om jag inte har någon orsak att gå ut. Inte orkar jag någonsin gå ut bara för att gå eller liknande. Någonting måste göras på den punkten tycker jag.

Sen fotade jag ju en del på morgonen också. En hel del totallt onödiga bilder som jag tog mest för att jag inte hade någonting bättre för mig. Dessutom är det så kul att bara fota.

Nu tror jag att jag och lillebror skall kolla på lite wrestling.

Kram på er!

ÅÅH. Mamma kom just hem med nya strumpor, underbyxor och ett par bh:n åt mig. Bh:n med Lilla My! Skitgulliga! Jag blev glad!

Kommentarer

- Svar ges i kommentarerna i detta inlägg.
- Jag vill inte ha reklamer alls, inte gratisbio, gratismakeup eller gratiswhatever!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0